Uwaga! Hosting Webplus konczy dzialalnosc z dniem 31.07.2019r. Wiecej informacji tutaj.

Monitoring Center
Forum zajmujące się tematyką monitoringu i bezpieczeństwa w firmach oraz wśród osób prywatnych

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat


Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Regulamin forum
Autor Wiadomość
Michał 
Administrator

Wiek: 36
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 12
  Wysłany: 07-11-21, 17:47   Regulamin forum

Regulamin forum

I. Na łamach forum kategorycznie zabrania się:

1. Umieszczania treści obraźliwych lub oszczerczych względem KOGOKOLWIEK.
2. Umieszczania treści wulgarnych.
3. Umieszczania reklam każdego rodzaju, nie dotyczy działów do tego przeznaczonych.
4. Umieszczania treści pornograficznych, linków, obrazków, itp.
5. Zwracania innym użytkownikom uwagi, nakazując zmiany i powołując się na regulamin od tego są moderatorzy i osoby do tego upoważnione.
6. Zakaz umieszczania linków do pirackiego oprogramowania w tym gier, programów, filmów i muzyki (będzie surowo karane).

II. Użytkownik zobowiązany jest dbać o porządek na forum; w tym celu należy:

1. Przestrzegać netykiety.
2. Nowe wątki zakładać w odpowiednich działach. Każdy z działów ma opis określający jego tematykę. Jeżeli nie masz pewności, który dział jest najodpowiedniejszy dla Twojego tematu, zapytaj o to moderatora.
3. Wątki tytułować konkretnie, w sposób mówiący w skrócie o tym, czego dotyczą - czyli nie: "Pomocy!", "Co się dzieje?", "Pilne!" etc. Pamiętaj, że nadając topikowi konkretny tytuł, ułatwiasz innym korzystanie z forum i jednocześnie zwiększasz swoje szanse na uzyskanie odpowiedzi.
4. Unikać zbaczania z głównego tematu wątku, ze szczególnym uwzględnieniem osobistej wymiany zdań (sprawy prywatne należy załatwiać przez PW).
5. Powstrzymywać się od zamieszczania postów nic nie wnoszących do dyskusji, np. o treści "lol", "zgadzam się w pełni z przedmówcą", oraz postów będących wyłącznie powtórzeniem informacji podanych już w wątku przez innego uczestnika forum.

III. Kary i ograniczenia.

1. Posty i wątki niezgodne z regulaminem będą usuwane lub ich treść będzie modyfikowana przez administratorów, moderatorów lub osoby do tego uprawnione.
2. Awatary, podpisy i inne pola pozostawione do dyspozycji użytkownika również mogą być modyfikowane, a niekiedy blokowane, jeżeli będą zawierać niedozwolone treści.
3. Użytkownicy nagminnie łamiący regulamin i ignorujący upomnienia moderatorów powinni liczyć się z zablokowaniem dostępu do forum. Także jednorazowe przewinienia uznane przez któregoś z administratorów/moderatorów za ciężkie mogą zaowocować tym samym bez uprzedniego upomnienia.
a) Zablokowanie dostępu do forum (zwane banem) może mieć następujący charakter:
- czasowy określony - konto użytkownika zostanie zablokowane na czas określony przez moderatora w momencie zablokowania. Po upływie tego czasu konto zostanie odblokowane.
- czasowy nieokreślony - konto użytkownika zostanie zablokowane na czas bliżej nikomu nieznany.
- permanentny - konto zostanie zablokowane na zawsze bądź usunięte z bazy forum.
b) Niezależnie od czasu trwania bana, a stosownie do przewinień użytkownika i możliwości technicznych, konto może być zablokowane:
- imiennie - użytkownik nie będzie mógł zalogować się ze swoim nickiem, ale będzie mógł przeglądać forum lub założyć nowe konto.
- poprzez IP komputera (a w skrajnych wypadkach całej podsieci) - użytkownik w ogóle nie będzie mógł się połączyć z forum z danego IP.
c) Stosownie do charakteru bana i przewinienia użytkownika:
- zbanowany (na czas nieokreślony) będzie mógł założyć nowe konto i nie będzie szykanowany, jeżeli wykaże poprawę.
- każde jego nowe konto będzie natychmiast usuwane w przypadku stwierdzenia, że właściciel jest osobą niepożądaną.

IV. Dodatkowe postanowienia.

1. Temat, w którym dany użytkownik dowiedział się tego czego chciał, lub dyskusja odbiegała od początkowego tematu może zostać zamknięty.
2. Sprawy typu "przyślij też do mnie na moj_mail(at)adres.pl" załatwia się prywatnymi wiadomościami. Posty tego typu będą usuwane a ich autorzy karani.
3. Administrator/Moderator ma prawo dodać swój komentarz do postu na jego końcu (z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego)
4. Moderatorzy, redaktorzy i inni członkowie specjalnych grup mają pierwszeństwo przy kontaktach z administratorem, a ich opinie są szczególnie brane pod uwagę przy wprowadzaniu zmian na forum.

Rejestrując się na forum akceptujesz powyższy regulamin!

Zakładając bezpłatne konto na forum użytkownik wyraża zgodę na wysyłanie przez serwis na założone przez niego konto treści informacyjnych oraz treści o charakterze informacji handlowej pochodzących od forum lub innych podmiotów.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,38 sekundy. Zapytań do SQL: 11